Prop-C

Conquer All
 
HomePortalRegisterLog inGallery

Share
 

 betul ker wanita mmg akan buat cmni???

Go down 
AuthorMessage
.Kira.
Admin
Admin
.Kira.

Male
Number of posts : 1112
Age : 32
Location : Shah Alam
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyMon Feb 25, 2008 12:53 pm

Kajian Menarik terbaru..

Lelaki:
1. Pandu ke bank, parking dan berjalan
ke mesin ATM
2. Masukkan card
3. Tekan number PIN dan jumlah yang
dikehendaki
4. Ambil duit, card dan receipt



Wanita:
1. Pandu ke bank
2. Matikan enjin kereta
3. Perhatikan makeup di muka melalui
cermin pemandu
4. Semburkan minyak wangi
5. Sikat rambut dan berjalan ke mesin ATM
6. Mencari Kad ATM di dalam beg tangan
7. Masukkan kad ATM
8. Mencari nombor PIN ATm dekat celah
penyepit rambut dalam beg tangan
9. Tekan nombor PIN
10. Membaca arahan ATM selama hampir 2 minit
11. Tekan "Batal"
12. Tekan sekali lagi nombor PIN
13. Tekan "Batal" sekali lagi
14. Telefon suami atau pakwe untuk
bertanya nombor PIN yang betul
15. Tekan nombor PIN yang betul dan
periksa baki duit yang tinggal
16. Masukkan jumlah yang dikehendaki
17. Tekan "Salah"
18. Masukkan jumlah yang agak besar
19. Tekan "Salah" sekali lagi
20. Masukkan jumlah yang lagi besar
21. Keluarkan dan amik duit dari mesin ATM
22. Masuk ke dalam kereta
23. Periksa makeup di muka sekali lagi
24. Mencari kunci kereta dalam beg tangan
25. Hidupkan enjin kereta
26. Jalankan kereta.
27. Berhenti tiba-tiba
28. Pergi balik ke mesin ATM
29. Ambil Kad yang tertinggal dan resit.
30. Masuk kembali ke kereta
31. Letakkan kad ATM di atas Dashboard
32. Buang resit atas jalan
33. Tengok dekat cermin pemandu
34. Perika makeup sekali lagi
35. Membetul-betulkan rambut
36. Masukkan gear kereta untuk reverse
(undur)
37. Brake mengejut lagi
38. Masukkan gear kereta ke depan sebab
tersilap tadi
39. Memandu lebih kurang 3 km
40. Baru teringat nak lepaskan hand brake..

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Hacker
Back to top Go down
View user profile http://prop-c.forumotion.com
ammarnb
Moderator
Moderator
ammarnb

Male
Number of posts : 120
Age : 32
Location : :BuMiTuhaN:
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyMon Feb 25, 2008 1:22 pm

betul2..
hamba sokong ! ! ! lol!

_________________
Photobucket
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/tranceaddicted
aLaN
Moderator
Moderator
aLaN

Male
Number of posts : 782
Age : 33
Location : ..:n0whERe:..
Registration date : 2008-02-23

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyMon Feb 25, 2008 10:58 pm

agak ada kebenarannyaa..

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Poseup1zv4
Back to top Go down
View user profile
el_nino
Moderator
Moderator
el_nino

Male
Number of posts : 1213
Age : 32
Location : atas tikar terbang
Registration date : 2008-02-25

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyMon Feb 25, 2008 11:07 pm

mane ko dpt cerita BENAR ini??

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Torres10

"Torres is an extraordinary forward, and If he has a good head he will become a worldwide player. He is young and he has everything to be grandiose" - Thierry Henry, French National Team Forward

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Line310
MODERATOR
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Line310
Back to top Go down
View user profile
.Kira.
Admin
Admin
.Kira.

Male
Number of posts : 1112
Age : 32
Location : Shah Alam
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyMon Feb 25, 2008 11:50 pm

drpd statistik yg dibuat melalui kaedah kuantitatif dan kualitatif..
dan dr sumber2 yg boleh dipercayai..
hahah~~
king

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Hacker
Back to top Go down
View user profile http://prop-c.forumotion.com
psycoparadox

psycoparadox

Male
Number of posts : 125
Age : 32
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyTue Feb 26, 2008 12:38 am

hangpa jgn duk memain pasai nih.....
aku dah kena kondem kaw2 oleh wanita2 di prenster sbb pos kat buletin benda tuh....
jgn diorg wat pakatan serang hangpa kat sini plak sudah.....
wahahaha... Razz Razz Razz Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
el_nino
Moderator
Moderator
el_nino

Male
Number of posts : 1213
Age : 32
Location : atas tikar terbang
Registration date : 2008-02-25

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyTue Feb 26, 2008 12:41 am

kaum adam x gentar la dgn kaum hawa...

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Torres10

"Torres is an extraordinary forward, and If he has a good head he will become a worldwide player. He is young and he has everything to be grandiose" - Thierry Henry, French National Team Forward

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Line310
MODERATOR
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Line310
Back to top Go down
View user profile
.Kira.
Admin
Admin
.Kira.

Male
Number of posts : 1112
Age : 32
Location : Shah Alam
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyTue Feb 26, 2008 12:45 am

btul3..
masalah nye fit,bnda ni bkn men sodok jer..
kadang2 tu ada btul nye..
ak tak kata semua la..
ada certain je..
pada kaum hawa..kami bukan nak down kan korg..
tp ini adalah hakikat nye..
Smile

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Hacker
Back to top Go down
View user profile http://prop-c.forumotion.com
scofield
Moderator
Moderator
scofield

Male
Number of posts : 587
Age : 31
Location : ISS
Registration date : 2008-02-25

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptySun Mar 23, 2008 3:47 pm

stuju2...
laki ni sempoi je..
Back to top Go down
View user profile
aLaN
Moderator
Moderator
aLaN

Male
Number of posts : 782
Age : 33
Location : ..:n0whERe:..
Registration date : 2008-02-23

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptySun Mar 23, 2008 5:18 pm

hehehehe..
laki kn ringkas n simple..

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Poseup1zv4
Back to top Go down
View user profile
el_nino
Moderator
Moderator
el_nino

Male
Number of posts : 1213
Age : 32
Location : atas tikar terbang
Registration date : 2008-02-25

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptySun Mar 23, 2008 6:25 pm

aku lah lelaki... cheers

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Torres10

"Torres is an extraordinary forward, and If he has a good head he will become a worldwide player. He is young and he has everything to be grandiose" - Thierry Henry, French National Team Forward

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Line310
MODERATOR
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Line310
Back to top Go down
View user profile
.Kira.
Admin
Admin
.Kira.

Male
Number of posts : 1112
Age : 32
Location : Shah Alam
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptySun Mar 23, 2008 9:05 pm

ak juga lelaki sejati
hahahaha
lol!

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Hacker
Back to top Go down
View user profile http://prop-c.forumotion.com
hidayah
Moderator
Moderator
hidayah

Female
Number of posts : 1008
Age : 32
Location : johor bahru
Registration date : 2008-03-18

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyFri Apr 04, 2008 8:20 pm

amboi sedapnyer ko mengutuk wanita disini...
pertama tu mereka parking matikan enjin tu sebab nak berjimat..
kedua,bersolek tu tak semua macam tu...
ketiga, no pin terselit kat mana2 tu tak tepat,,ko pk pempuan ni bodoh,lembab dari segi menghafal..
ketiga batal2 angka pengambilan wang tu sebab wanita sekarang income lebih dari lelaki....berganda2...sebab statistik juga menunjukan bahawa wanita tidak lagi bergantung pada lelaki malah sebaliknya telah berlaku....
keempat,,,mungkin pempuan yang dikaji tu nenek tua kot sebab tu pelupa sangat..........
kelima,,,bakal bini ko kot yang tak pandai jaga kebersihan....tak berdisiplin....
Back to top Go down
View user profile
miekopkings
Moderator
Moderator
miekopkings

Male
Number of posts : 852
Age : 31
Registration date : 2008-02-24

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyFri Apr 04, 2008 8:36 pm

hidayah wrote:

kelima,,,bakal bini ko kot yang tak pandai jaga kebersihan....tak berdisiplin....

sdpnye ngata org..

kalo xthn dgr opinion org jgn baca..
org xtuju mane2 individu pon..
just amik, post jer..
angin semacam je pehal..

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Rahaimiecopyus8

----Join Prediction League..Its FUN..Its DAMN FUN..----

to sign up, click--> http://prop-c.forumotion.com/sportcenter-f26/sign-up-t246.htm

learn the rules, click --> http://prop-c.forumotion.com/sportcenter-f26/rules-for-prediction-league-t244.htm
Back to top Go down
View user profile
.Kira.
Admin
Admin
.Kira.

Male
Number of posts : 1112
Age : 32
Location : Shah Alam
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptyFri Apr 04, 2008 8:42 pm

ntah dea ni..
bila la kutuk??
ak post jer..
funny je ak tgk..
org emo bila bnda tu mmg btul jd kt dea..
so lu pikir la sndiri....
Sleep Sleep Sleep Sleep

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Hacker
Back to top Go down
View user profile http://prop-c.forumotion.com
hidayah
Moderator
Moderator
hidayah

Female
Number of posts : 1008
Age : 32
Location : johor bahru
Registration date : 2008-03-18

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptySat Apr 05, 2008 4:04 pm

ok,ini satu kenyataan yang funny...tapi ayat yang korang guna langsung tak menunjukkan funny...tak kelakar langsung....
aku emo?yer sememangnya sebab ia merujuk kepada semua wanita.....

aku ulangi topik

BETUL KER WANITA MMG BUAT MACAM NI?

tapi topic tang dipostkan tu tak menunjukkan pertanyaan tapi kenyataan....
Back to top Go down
View user profile
.Kira.
Admin
Admin
.Kira.

Male
Number of posts : 1112
Age : 32
Location : Shah Alam
Registration date : 2008-02-22

betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? EmptySat Apr 05, 2008 5:42 pm

mende ko nie...???
ko paham tak persoalan ngan peryataan..???

BETUL KER WANITA MMG BUAT MACAM NI?
sah2 ada tanda soal...
Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

_________________
betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Hacker
Back to top Go down
View user profile http://prop-c.forumotion.com
Sponsored content




betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty
PostSubject: Re: betul ker wanita mmg akan buat cmni???   betul ker wanita mmg akan buat cmni??? Empty

Back to top Go down
 
betul ker wanita mmg akan buat cmni???
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Prop-C  :: Articles Collection-
Jump to: